City transport

Public city transport is organized through a total of 11 lines with 16 buses. The existing lines cover all parts of the city of Zadar. Public city transport is carried out daily according to the established timetable, from 5:00 am to 12 am.

Vozne karte

Na području grada Zadra prijevoznik primjenjuje sljedeće vrste putnih karata:

  • putne karte za jedno putovanje i dvosmjerne putne karte;
  • radničke, učeničke, studentske i umirovljeničke mjesečne pokazne putne karte (iskaznice);
  • povlaštene godišnje putne karte.

Putne karte za jedno putovanje izdaju se i plaćaju gotovinom kod vozača u autobusu,  a dvosmjerne putne karte izdaju se i plaćaju gotovinom na odjelu prodaje karata autobusnog kolodvora Zadar, Ante Starčevića 1, (prodajno mjesto br. 15), kao i kod ugovorenih prodavatelja i to:

  • Na svim kioscima „Tiska“ koji se nalaze u blizini važnijih gradskih autobusnih stajališta;
  • Kiosk „PIKOLO“ – Krešimirova obala bb, Zadar;
  • Kiosk „PETRIĆI“ – Put Nina 94, Zadar;
  • Kiosk „ARENA“ – Put Nina 30, Zadar

Od dana 12. rujna 2018. godine uvedeno je plaćanje navedenih putnih karata (osim pokaza) i putem mobilne aplikacije Smartica. (više na linku  http://liburnija.hostspot.com.hr/smartica/).

Vrijeme korištenja jednosmjernih i dvosmjernih putnih karata ograničeno je od trenutka poništenja do isteka vremena označenog na karti.

Ispravno poništena putna karta vrijedi i pri prijelazu isključivo u istom pravcu kretanja u vremenskom roku od 50 minuta. 

Dvosmjerna putna karta kupljena po označenoj cijeni vrijedi 15 dana od promjene cijene, a neiskorištene karte zamjenjuju se uz nadoplatu u roku od 30 dana. Nakon naznačenog roka karta se ne može koristiti ili zamijeniti.

Digitalne putne karte kupljene putem mobilne aplikacije Smartica vrijede od trenutna aktivacije karte putem uređaja za validaciju u autobusu, te također imaju vremensko ograničenje od 50 minuta isključivo u istom pravcu kretanja.